onsdag 6 juli 2011

Onsdagen Den 7:e Juli

Kära Mormiz,

vilken dag! Har jobbat och slitit som ett djur, för igår ringde de från Norrköpings Tidning och bokade in en intervju idag! Igår städade vi som idioter för att få ordning här, helt galet vad nervöst!

Han kom över en sväng igår för att hämta en kopia av boken, han ville hinna läsa lite innan intervjun. Men idag var det dags...
Förutom att hundarna skällde på dem när de kom, så gick det bra tror jag... Men det borde väl du veta, du var ju där! Mitt under intervjun så föll den ena rosetten ned från fotografiet på Pajaz! Så får du väl inte göra!!! Men jag kunde inte låta bli att le, så typiskt dig!
Sedan tog fotografen massa bilder och tokmänniskan sa att jag blev väldigt bra på kort, hon borde byta jobb till clown! Innan journalisten gick så frågade han om jag hade skrivit något mer och när jag berättade om mina manus så bad han mig höra av mig då, för han tyckte att jag skrev så bra!!! Helt sjuuuukt!!! Roligt som fan!
Hoppas du blir nöjd med slutresultatet, jag försökte att inte berätta de värsta rövarhistorierna! Men å andra sidan så har han boken kvar, så han kan ju läsa sig till det om han vill... =) Det känns så sjukt stort, hoppas att det är början på något ännu större. Det enda jag är ledsen över är att du inte får vara med och dela det med mig. Men du är ju här på ditt vis i alla fall och jag får vara nöjd med det.

Jag älskar dig så oerhört mycket och saknar dig så hjärtat brister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar