fredag 26 november 2010

Fredagen Den 26:e November

Kära Mormiz,

hemma efter ett trevligt julbord, dock åt jag inte så mycket, men det har aldrig varit min grej med julmat. I år är det svårare än någonsin att ladda upp inför julen, av många anledningar. Önskar att jag kunde prata med dig om allt!

Jobbat både dag och natt denna veckan faktiskt... Lördag & söndag jobbade jag 07-19, måndag gick jag på 19:15 och jobbade till tisdag morgon 07:15 och sedan jobbade jag 07-19 onsdag och torsdag... Ändå kom chefen in och frågade om jag kunde jobba 07-19 fre-sön med!!! Fast jag ska jobba de tiderna måndag och tisdag redan... Suck... En timanställds öde är sannerligen ingen lek... Ena månaden får man inga timmar alls och nästa ska de jobba en till döds... Det var inte kul att vända på dygnet 2 gånger på 2 dagar... Tur att jag har fantastiska kollegor!

Och så skulle jag vilja hylla min underbara, fantastiska vän: Sandra!!! Hon är värd guld och ställer alltid upp trots att hon har mycket med lilla Tuva och sin dumma mage. Jag älskar henne verkligen och är så tacksam över att ha henne som vän!!!

Om en vecka ligger jag på playan i Mexico och njuter, det ska bli skönt att komma bort lite. Det har varit ganska... intensivt... Berättar mer senare...

Älskar dig och saknar dig massor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar