lördag 14 maj 2011

Lördagen Den 14:e Maj

Kära Mormiz,

Vilken vecka! I måndags var vi på roadtrip till Kristianstad för en jätteviktig intervju. Jag var jättenervös, men nu är det gjort och inget kan ändras... Läskigt, men efter 90 mil i bilen orkade jag inte stressa över det mer. Jag gjorde mitt bästa och mer kan man inte göra. Men det har ju inte räckt förut, så jag tänker inte hoppas.

Igår postade jag kontraktet till förlaget. Trots att det var två papper så tyckte jag att det var det tyngsta brevet i världshistorien... Man kan väl inte ge it sin egen bok?!? Det är ju galet uppkäftigt och osvenskt.

Ikväll ska jag försöka få med mig pappa till Drottningholm och även Bromma Thai, vi får se hur det går... Nu ska jag och Harry gå i skolan i två dagar!

Älskar dig och saknar dig så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar