tisdag 24 maj 2011

Tisdagen Den 24:e Maj

Kära Mormiz,

Är så sjukt trött! Sitter på jobbet 2:a natten av 5... Livet är hårt på en pinne!

Fick omslaget till boken från förlaget idag, jag blev helt yr. Det såg så riktigt ut, som en verklig bok! Det är det väl iofs, men det känns ändå så overkligt. Jag var väldigt nöjd med färgsättningen, men inte med layouten. Så jag skickade tillbaka det med mina önskemål.

Vi var på landet hela helgen, det är verkligen underbart där ute! Du hade älskat det! Pappa kommer ner nästa helg och ska bygga klart vår friggebod, det kommer bli fint. Vi var ute och gick 7 km med hundarna både lördag & söndag, men på söndagen försvann Harry efter halva vägen... Jag hade visselpipa och visslade som en galning, men ingen Harry. Väl hemma berättade Thomas att han kommit samma väg som oss och bara någon minut innan oss! Sabla bushund! Men så länge han inte är borta i 7,5 timmar så ska jag väl inte klaga...

Det är mycket på gång nu, tyvärr kan jag inte berätta riktigt än...

I eftermiddags skulle jag äta havregrynsgröt och fick en våldsam längtan efter ditt äpplemos! Helt tokigt, men sant!

Jag älskar dig och saknar dig varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar