lördag 28 maj 2011

Lördagen Den 28:e April

Kära Mormiz,

nu har jag landat lite efter en intensiv men ganska rolig arbetsvecka. Jag har jobbat natt i 5 nätter, sedan bad chefen mig jobba 2 nätter till... Men 84 timmar på en vecka är kanske lite väl mycket?

Nu sitter vi på landet och jag har verkligen inte legat på latsidan! Gått vår runda med hundarna 2 gånger, det blir 1,3 mil!!! Men det har också sin anledning: jag pratade med min älskade Ferdinand i morse... Kommer du ihåg henne? Vi jobbade ihop i England och har varit bästa vänner sedan dess. Så berättade hon att hon börjat träna ordentligt och även börjat springa... Det trodde jag aldrig och efter lite prat så är det nu bestämt: vi ska vara med i tjejmilen i New York 2012!!! Helt galet! Jag ska alltså springa nästan 2 varv runt på den jävla rundan, men jag har ju i alla fall ett år på mig att komma i form... =)

På onsdag kommer pappa ner och så ska vi bygga klart lille stugan, det kan nog ta ett tag.

Älskar dig och saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar