lördag 11 juni 2011

Lördagen Den 11:e Juni

Kära Mormiz,

sitter i Stockholm efter en lång dag på underbara Hundens Hus! Det är sista gången innan examen, så sorgligt, för det är verkligen en absolut underbar klass! Idag hade jag med mig böcker till mina fina klasskamrater som beställt, det kändes helt absurt. Speciellt som alla vill ha den signerad också, visst, jättekul, men helt märkligt samtidigt!

Den är så fin, boken, jag hoppas att du är stolt över den. Alla fina kommentarer från alla fina människor, jag känner mig så privilegierad och glad att jag faktiskt gjorde det. Jag tvekade ordentligt ett tag, men det är så värt det. Jag är stolt över dig, mig själv och vår bok, får man säga så? Säkert inte, men så är det!

Jag har börjat skriva på nästa manus, en skönlitterär sak med sin handling i hästvärlden. Jag använder underbara Ferdinand som korrekturläsare, fast den inte skrivs på skånska... =) Älskar henne och vet att hon törs säga vad hon verkligen tycker. Jag verkar ha fått lite flytt i skrivandet just nu, så det är bäst att passa på!

Vi var och tränade gryt med hundarna i onsdag, jag följde med Malin & Nicklas. Det var ju typ 3 år sedan vi gjorde det sist, men Yoggi har inte glömt någonting! Han blev helt vansinnig på grävlingen och skällde sig hes!!! Han var väldigt dålig på att bryta och byta gång, men det var ju första testet på länge så det gör inget. Sedan fick han köra hyllan för första gången och gjorde det KLOCKRENT!!! Stolt matte!!! Men Harry är lika hopplös som alltid... 3 tassar ned i gången, nosade försiktigt och backade sedan ut med en framtass i vädret! Han är sååååå metrosexuell! =)

Jag älskar dig och saknar dig till vansinne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar