onsdag 1 juni 2011

Onsdagen Den 1:a Juni

Kära Mormiz,

vilken fantastiskt underbar dag!!! Jag fick ett mail från förlaget och: BOKEN ÄR KLAR!!! Helt sjukt! Tänk att du och jag och Yoggi är på omslaget av en riktig bok... Jag hoppas att du är stolt över mig, du vet att jag älskar böcker och detta är verkligen min dröm. Jag hoppas att det är början på något och inte slutet!

Jag vet inte om du har tillgång till internet där du är, men här är länken till boken i alla fall:

http://www.litenupplaga.se/781

Det känns så stort och ofattbart, ja, det är verkligen ordet: ofattbart.

Jag önskar att du var här och delade det med mig, men du kanske redan sitter i din fåtölj i hörnet och ser mig skriva detta? Det skulle kännas mycket bättre om du gjorde det...

Jag älskar dig och saknar dig så oerhört mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar