måndag 20 juni 2011

Måndagen Den 20:e Juni

Kära Mormiz,

har precis smaskat i mig en tallrik jordgubbar, mjölk och grädde, så som vi alltid åt det! Jättegott var det, första för året för min del.

Vi var ute och gick 8 km med hundarna innan det och så har jag jobbat ihop med Fredrik hela dagen, så det lär ju inte bli svårt att somna. Saknar att arbeta med hästarna, då var man skönt trött i hela kroppen och sov alltid som en stock! Hoppas på att kunna skaffa häst snart igen!

Fick ett jobberbjudande idag, men trots att jag verkligen är intresserad av det så kommer jag att tacka nej. Det skulle nämligen innebära att jag var tvungen att pendla igen och det är ju det jag vill komma ifrån! Men det känns ju helgalet att tacka nej till ett heltidsjobb som man faktiskt är intresserad av... Men jag orkar inte sitta i en bil 3 timmar/dag längre...

Så jag fortsätter söka jobb och drömma om min egen hundverksamhet, har så mycket idéer! Ska börja skissa på dem, har ändå en skoluppgift som innebär att göra en budget och en affärsidé... Då kan jag ju lika gärna skissa på min egen dröm!

I fredags var vi ÄNTLIGEN på bio!!! Jag har tjatat på Fredrik hur länge som helst!!! Vi såg X-Men First Class, så himla bra! Det är inte film som du hade gillat, men både jag och Fredrik gillade den skarpt.

Snart är det midsommar! Jag borde kanske ta en snaps för dig, men de smakar väl hemskt?...

Jag älskar dig & saknar dig så mycket!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar