tisdag 30 augusti 2011

Tisdagen Den 30:e Augusti

Kära Mormiz,

var tog augusti vägen??? Helt galet, det känns som att vi nyss var i Ransäter och det är nu en månad sedan!!! Men jag har jobbat en hel del och haft massa hundutställningar och annat...

Nu jobbar jag i Linköping åt Fredrik, klipper gräs och annat spännande. Jag välte med klipparen förra veckan! Blev helhispig. Väldigt ovanligt...

Var ute och sprang idag igen, tränar ju inför PHS och jag kapade mitt personbästa med en minut idag igen!!!

Imorgon är det dags för mig att hålla hundkurs för första gången, sjuuuukt nervös!!! Minns inte att jag var så här nervös när jag skulle hålla min första ridlektion för typ 100 år sedan! Men å andra sidan så har jag andats, drömt och levt hästar sedan jag föddes, så det finns nog i mitt blod och mitt syre. Hoppas att jag kan ta med mig den känslan in på lydnadsplanen i morgon och att hundarna är snälla och inte sätter mig på pottkanten vid första tillfället...
Återkommer med rapport, nu film!

Älskar dig och saknar dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar