lördag 8 oktober 2011

Lördagen Den 8:e Oktober

Kära Mormiz,

förlåt att jag har varit borta så länge, men livet har tagit en drastisk vändning sedan sist och det har varit lite mycket annat att ta hand om.

Jag och Fredrik har gjort slut. Jag bor fortfarande kvar i lägenheten, men första veckan i november så flyttar jag upp till Stockholm på heltid med hundarna. Larsa försöker hjälpa mig att hitta en lägenhet, men jag får ju bo hos pappa så länge. Jobb är ju redan fixat, vilket är skönt!
Det har varit och är fortfarande väldigt jobbigt, men nu börjar livet visa sig från sin goda sida igen och jag känner mig starkare för varje dag. Jag har fantastiska människor i mitt liv och de senaste dagarna har jag mest bara gått runt och mått oförskämt bra...

Fast just nu är jag förkyld, vilket jag avskyr! Vi ska ut i kväll och fira Kela's nya jobb, hoppas på att lite sprit i blodomloppet tar död på förkylningen! =) Och nej, jag har inte tagit någon whiskey än, får göra det framåt kvällen...

Det blev en stor nyhet i ett kort inlägg, jag får återkomma med en djupare analys senare när jag fått lite distans till det hela.

Jag satt och läste igenom bloggen igår och det var inte lätt! Tårarna sprutade och hjärtat krampade och sorgen gav sig tillkänna med råge. Men det är ju så, låter jag det ta över så gör det det, men för det mesta går det ju bra nu.

Jag älskar dig och saknar dig bortom allt förstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar