onsdag 19 oktober 2011

Onsdagen Den 19:e Oktober

Kära Mormiz,

det är någon jag vill att du ska träffa... Han heter Anders, jobbar som programmerare i Kalmar och fyller 29 år den 7:e december, bara en dag innan dig. Han älskar hundar, fantasy, Sagan om Ringen och har studerat kognitionsvetenskap och filosofi på Lunds Universitet. Han är som en spegelbild av mig så här långt och jag mår väldigt, väldigt bra. Jag önskar att han hade fått träffa dig och att du hade fått träffa honom. Men han har i alla fall läst hela bloggen och jag tror att han har en ganska bra bild av dig och mig... Vi träffades på Match.com och jag och hundarna var nere hos honom i helgen och hälsade på. Vi gick med hundarna, kollade på Harry Potter och pratade, pratade, pratade... Helt underbart!
Imorgon åker vi dit igen och vi blir kvar till nästa söndag, för att verkligen känna efter var vi har varandra. Men det känns bara bra, det finns inga orosmoln eller varningstrianglar och jag tror att jag hoppar nu. Jag blundar, hoppar och ser var det för mig. För jag är inte rädd längre och det måste betyda något stort och bra...

Jag köpte en ny bil igår med, en svart Volvo V70 Bi-fuel, den heter Shaun-Det Svarta Fåret.

Jag älskar dig och saknar dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar