tisdag 8 november 2011

Tisdagen Den 8:e November

Kära Mormiz,

idag gäller det... Dags att flytta från lägenheten i Norrköping och upp till Stockholm... Mycket blandade känslor, men jag gör ingen hard-core flytt, det är massa saker kvar. Ska åka ned igen på fredag och sedan två dagar nästa vecka. Ikväll ska jag titta på en lägenhet i närheten av pappa som jag har blivit erbjuden ett förstahandskontrakt på. Jag är skeptisk, men ett förstahandskontrakt går typ inte ens att få tag på i den staden! Så, det kanske är en bra början?... Önskar verkligen att du var här så du kunde hjälpa mig och prata om sådana här saker, pappa är inte så bra på det...
Sedan önskar jag verkligen att du hade fått träffa Anders, jag vet att du hade älskat honom! Han var med i Borås i helgen, på Änglahoppet--och han skötte sig så himla bra!!! Jag var sjukt nervös över att mina älskade, men galna boråsare skulle skrämma bort honom innan första klassen var klar! Men han är nog tuffare än vad jag ger honom credit för! Jag var i alla fall sjukt stolt över honom när helgen var över och han hade överlevt utan större mishaps... På fredag får jag träffa honom igen! Sedan törs jag inte ens tänka på hur jag ska överleva i två veckor utan honom!
Idag tog jag i alla fall ett stort vuxenpoäng när jag gjorde något som jag skjutit upp på tok för länge och jag är ganska stolt över mig själv!

Men nu måste jag fortsätta packa!

Jag saknar dig så vansinnigt och älskar dig ännu mer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar