söndag 8 augusti 2010

Söndagen Den 8:e Augusti

Kära Mormiz,

då har jag med råge överlevt den här födelsedagen som varit den svåraste någonsin. Men tack vare pappa, Fredrik, underbara vänner och Fredriks familj så har jag mått så bra!
Har försökt få tag på mamma, men hon vill inte svara så nu skiter jag faktiskt i henne helt och hållet. Man kan fan inte tro att det är en vuxen människa man har att göra med!

Vi var på Kolmården med våra vänner igår, älskar att gå och titta på djuren. Kommer ihåg när du jobbade på travbanan och vi fick fribiljetter till Parken Zoo varje år, det var årets höjdpunkt! Älskade bergochdal-banan Masken mest tror jag! =)
J överraskade mig med en guidadtur till lejonen!!! Helt otroligt, vi kom så nära dem och vår guide hade med sig köttbitar som hon kastade ut för att få dem intresserade... Det blev de... 16 lejon har de i flocken, varav 4 är vuxna hanar och sedan har de 2 kullar på 1 år. Det blev slagsmål om en köttbit och tjena! De kan verkligen ryta!!! Det kändes ända in i benmärgen och håret på armarna reste sig! Fredrik blev lite nervös och flyttade sig längre ifrån dem... =)

På kvällen åkte vi hem till J & D och åt god middag, spelade spel och kollade på "Snabba Cash", sedan sov vi över i deras fina gäststuga. De bor verkligen helt perfekt, nu har de byggt en jättefin hundgård dessutom! AVUNDSJUK! =)

Idag var det middag hemma hos Fredriks mamma, varm smörgåstårta! Tänker ofta på din smörgåstårta, den är berömd!!! Jag är så ledsen att jag inte vet var jag har gjort av receptet... Törs inte chansa... ; )

En ledig dag till, sedan är det dax för Sthlm igen...

Älskar dig och saknar dig enormt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar