lördag 14 augusti 2010

Lördagen Den 14:e Augusti

Kära Mormiz,

idag började jag, Harry & Yoggi vår instruktörsutbildning på Hundens Hus, där vi ska gå 1 år framöver. Vi hade som tur var med oss världens underbaraste Karin, vet inte vad jag skulle göra utan henne! Hon hade ingen hund med sig, så jag fick lite hjälp med mina två monster... =) Det var jätteroligt, men mycket på en gång. Imorgon ska vi träna med hundarna, ska bli så roligt!!! Gissa om jag kommer ha två trötta vovvar i bilen hem?

När jag kom hem åt jag och papps kräftor! Det var jättegott!!! Efter det kollade vi på "The Macahan's" som pappa fick av mig i julklapp, det var inte igår! =) Pappa verkade tycka det var jättebra i alla fall-för han höll sig vaken i 1,5 timmar, jag tyckte det var sådär.

Efter det och väldigt sent, tog jag mig ut på veckans 4:e pw, den första på 40 minuter... Det var asjobbigt, men det gick väldigt mycket bättre än förväntat. Så nu väntar duschen, några kapitel "Snabba Cash" och sedan sängen. Imorgon får vi åka hem! =D

Jag älskar dig och saknar dig så oerhört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar