måndag 10 januari 2011

Måndagen Den 10:e Januari

Kära Mormiz,

då är jag i Sthlm igen, efter att inte ha jobbat på nästan 3 veckor... Snacka om brutal omställning! Dessutom åkte jag tåg upp, med 3 hundar!!! Det gick bättre än väntat... Yoggi & Harry sov snällt i varsitt säte hela vägen upp och Aiko sov i mitt knä. Jag har blivit så kär i den lilla vovven, hon är helt underbar! Man kanske behöver skaffa en tik om man vill ha en hund att kramas med? Harry måste ha läst det jag skrev på FB igår, för han kurade ihop sig vid min kudde i natt och sov med huvudet på min arm! <3 Underbara lilla vilddjur! Yoggi sov hos pappa, föga förvånande...

Jag blev så glad igår, hittade det som behövdes för att göra den frukost som vi alltid åt hos dig förr: naturell youghurt, vetekli och svart vinbärssylt!!! Det var så längesedan! Det är minnen från förr, små, små saker som gör att jag saknar dig mer än jag någonsin kunnat föreställa mig! Det är så obegripligt, jag känner det som om du fortfarande vore här hos mig ju. Som att min kropp vägrar inse saninngen. Kanske lika bra det, jag orkar knappt leva som det är nu.

Jag älskar dig över allt annat och saknar dig oändligt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar