måndag 24 januari 2011

Måndagen Den 24:e Januari

Kära Mormiz,

sitter och kollar på tv med pappa efter en helt vanlig dag på jobbet... Har nog fått nytt schema 3 eller 4 gånger denna vecka... Idag fick jag två olika... men nu kanske de har bestämt sig, är i alla fall glad över att jag fick ledigt på fredag! Så den ska spenderas med Sandra & Tuva! Och träning... Kanske utgång...
Det är så svårt att ladda om och få den extra energin på helgerna! Denna helg har jag varit som en liten trött unge och bara velat sova!

Samtidigt så snurrar tankarna för fullt i huvudet! Kan knappt sova för alla planer och drömmar som rusar igenom mitt system och kräver min uppmärksamhet. Roligt, skrämmande och nervöst. Önskar att jag kunde berätta allt för dig, men jag är så rädd att någon ska förstöra allt, antingen med elaka ord eller genom att sätta käppar i hjulet. Känns hemskt att tänka så, men jag har insett att människor inte alltid är de som de utger sig för att vara. Men jag hoppas kunna meddela dig väldigt snart!

Håller på och jobbar på att få med mig pappa på en 2 veckors resa till England, men det är ju inte hans favoritland... Jag har ju fått tag på en volontärplats på Wildlife SOS i Leatherhead, Surrey, men jag vill helst inte åka själv... Fredrik är underbar, men inte heller särskilt intresserad av att åka på en volontärresa... Det är ju som sagt inte pappa heller, men han är mycket lättare att "tvinga"... =) Jag tror att han skulle tycka att det var jätteroligt så fort vi var där, men det kan nog kräva lite övertalning...

Jag älskar dig och saknar dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar