tisdag 18 januari 2011

Tisdagen Den 18.e Januari

Kära Mormiz,

hemkommen efter en 12 timmars arbetsdag. Det har blivit kaos på jobbet, så nu får vi bekänna färg och jobba häcken av oss! Men det är ett roligt jobb och bra betalt, så jag borde inte klaga. Jag har blivit erbjuden heltid, men eftersom det är varannan helg så är det inte intressant för mig, det fungerar inte med hundkursen och alla tävlingar... Så jag har "tvingat" till mig en heltid måndag-fredag... Hihihihi, vi får se hur länge de går med på det... =) Men februari och mars är klart iaf... Skönt att kunna slappna av lite... Det blir ju svårare med hundarna än planerat, men som tur var så hjälper pappa till så mycket han kan! Han åker hem på lunchen och går ut med dem och sedan direkt när han kommer hem. Vad skulle jag göra utan honom???
Nu jobbar jag två nätter och sedan får jag åka hem till Norrköping på fredag morgon... Har bokat in mig på spinningpass både fredag lunch och lördag, får se hur det går!

Vi sitter och sörjer handbollsförlusten mot Argentina, 22-26... Vi har spelat 2 fantastiska matcher innan, men idag gick det bara inte! Så nu måste vi vinna mot Polen på torsdag och den matchen kan jag inte ens se för jag sitter på jobbet! =(

Drömde om mamma i natt igen och vaknade med stor sorg... Jag önskar verkligen att saker och ting hade varit annorlunda. Jag vet att vissa tycker att jag är iskall och säger att man alltid står sin mamma närmast. Men det beror ju helt på vem den personen är och när den personen fyller ens liv med mer tårar än någon annan, då kan jag inte hålla med om det de säger. Jag har behövt henne så in i helvete det senaste året, men hon har inte förtjänat mitt förtroende... Jag tror säkert att hon känner likadant om mig och det är inget annat än en tradgedi.

Jag älskar dig och saknar dig något oerhört!

1 kommentar: