onsdag 20 april 2011

Onsdagen Den 20:e April

Kära Mormiz,

nu har jag gjort det! Klickade precis på SÄND och skickade in manuset till förlaget för tryck... Om mindre än 2 månader är du en bok, det känns helt ofattbart! Men det är sant och det är helt och hållet mitt eget verk från början till slut. Och ditt förstås, min eviga inspiration. Jag hoppas att det är den första av många texter jag publicerar.

Men så läskigt, snacka om att ta sig en ocean över huvudet... Vem tror jag att jag är? Vad ska folk säga? Kan man verkligen göra såhär? Jag vet bara att jag måste, måste hoppa nu innan det är för sent oc jag ångrar mig i all evighet.

Och fan vet, kan Färjestad vinna SM-guld i ishockey 2011 så kan jag göra vad jag än tar mig för!

Älskar dig och saknar dig i varje andetag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar