onsdag 27 april 2011

Onsdagen Den 27:e April

Kära Mormiz,

vad jag behöver dig nu! Drabbats av det stora tvivlet och börjar sakta överväga att backa... Manuset är hos förlaget, men kontraktet är inte påskrivet. Tänk om inte en enda person köper min bok?!? Det vore ju bara hemskt... Men jag är lika nervös för det. Helt plötsligt kom en inbjudan till Bok & Biblioteksmässan i Göteborg i september, med en möjlighet att prata om boken på scen i 10 minuter!!! Arma övermod... Är jag stor nog för det här? Lovar du att sitta i publiken och lyssna och hålla mig uppe?

Har jag sagt att jag ska börja i terapi igen? Det går inte att fortsätta såhär, men hur stor är chansen att jag får träffa en lika bra terapeut igen? Men i söndags bröt jag ihop helt utan anledning och det är inte första gången.

Vi var på landet i helgen och hade en toppenhelg, du skulle varit med! Pappa kom ned i fredags morse och vi har börjat bygga på huset nu, vi har gjutit alla plintar och materialuträkningen är redan klar. Älskar att jobba med pappa och i helgen slog han alla rekord! Han byggde ett gryt åt hundarna på tomten och ett nålsöga som Harry fastnade i halvvägs! =)

Sedan har jag blivit kallad på anställningsintervju för ett jobb som jag verkligen vill ha, tänker inte jinxa det mer än så...

Älskar dig och saknar dig varje dag!

1 kommentar:

  1. Klart du är!! 10 min av resten av ditt liv, vad är det?? Vilken möjlighet ;-)
    Och terapi är toppen!
    Håller tummen för intervjun.
    Kram

    SvaraRadera