lördag 19 november 2011

Lördagen Den 19:e November

Kära Mormiz,

vilken galen vecka detta är! Förstå att jag jobbar dubbelt så mycket som en vanlig heltidsanställd på en vecka! Helt galet!

Och jag ska villigt erkänna att jag inte har varit särskilt trevlig att umgås med, trött, sliten och tjurig! Det har mest gått ut över pappa & Anders, varav ingen av dem har förtjänat det ens lite och när jag då får dåligt samvete ovanpå allt annat så känns det som att hjärtat brister i bröstet på mig, för att såra de som står en närmast i livet är ju vansinnigt! För de två, tillsammans med hundarna och mina älskade, underbara vänner, är det som gör livet värt att leva och jag tackar min lyckliga stjärna för att jag får ha dem alla i mitt liv. Även mina underbara, fantastiska kollegor!!! Det är så skönt att äntligen kunna njuta av det här jobbet fullt ut, utan dåligt samvete för att man är på sitt arbete och inte hemma och det är helt sant att jag inte kan föreställa mig en bättre arbetsplats just nu! Annars hade jag nog inte ens orkat halvvägs på den här veckan...

Men jag kommer nog sova läääänge på måndag, och kanske ligga still ännu längre efter att jag har vaknat. Sedan är det snart fredag och då, då blir livet så mycket bättre igen!!!

Jag älskar dig och saknar dig vansinnigt mycket!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar