fredag 25 november 2011

Torsdagen Den 24:e November

Kära Mormiz,

idag är det bara 1 månad kvar till jul, helt galet vad fort tiden går!!!

Imorgon får jag träffa Anders!!! Det är två veckor sedan och det är på tok för lång tid när man är nykär! =) Men det är nog egentligen bara bra att längta efter varandra... Men imorgon är det hotell som gäller och vovvarna ska åka till sitt älskade landställe--så det är bara vi! På lördag blir det en tur till IKEA för att titta på saker till nya lägenheten! Yey, jätteroligt! Sedan kanske vi ska hem till Anders föräldrar (och systrar!!!)för första gången, men det känns jätteläskigt så det kanske inte blir något... =) På söndagen har vi ju lyxigt nog rummet till 14:00! Mysigt! Efter det ska vi på vår första bio tillsammans: Real Steele.

Phu, nu är jag framme i Norrpan efter en lång dag! Imorgon är det dags att speeda på med packningen, ska hinna med en lunch på Udden och förhoppningsvis lite annat med, innan Anders kommer strax innan 21 och vår helg kan börja!

Det jag uppskattar mest med Anders är... allt. Det blev ju inget bra argument, men det är verkligen så. Han är lugn och trygg, men med den bästa humor man kan tänka sig och han är sjuuuukt smart, samtidigt som han har ett enormt tålamod med mina knasigheter och får mig till och med att tro att han tycker mer om mig för dem... Vi kan prata i timmar, om allt, jag gillar till och med när vi har olika åsikter (inte alltid...) och jag känner mig som en bättre människa sedan jag fick honom i mitt liv. Att han sedan älskar hundarna, tv-spel och samma filmer och böcker som mig gör ju inte direkt saken sämre. Jag önskar verkligen att ni hade fått träffa varandra!!!

Jag älskar dig och saknar dig MASSOR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar