torsdag 17 november 2011

Torsdagen Den 17:e November

Kära Mormiz,

Oj vad fort tiden går! Alla helger och alla möjligheter jag haft har spenderats med Anders och i helgen som gick bodde vi på Best Western Princess i Norrpan med hundarna. Vi skulle träffat Malin & Niklas, men det gick om intet när hon blev sjuk... Men vi hade en underbart trevlig helg ändå, förutom en kort period på lördagskvällen. Vi hade varit ute och ätit och skulle köpa bio-popcorn, men jag behövde verkligen gå på toa först så vi gick till hotellet. Precis när vi ska kliva in i hissen så går brandlarmet och hotellet blir utrymt!!! Vad är oddsen?!? Vi fick vänta i 30-45 minuter och det var INTE kul! Sedan blev jag smått hysterisk över hur det hade gått för hundarna om de hade varit ensamma kvar på rummet, speciellt Yoggi som lätt stressar upp sig. Så, note to self, lämna aldrig älsklingarna själva på hotell!!!

Total ångest hela söndagen över att vi skulle skiljas åt och nu inte ses förrän nästa fredag... Kändes som att hjärtat slets sönder lite grann... Men, det är bara att gilla läget tills vi har en annorlunda situation.

I december firar vi Anders 29-års dag och våra första 2 månader med en lång week-end i London!!! En stad som vi båda älskar och gärna skulle vilja bo i. Det ska bli absolutely lovely!

Denna vecka var jag schemalagd 5 dagar, men tog 2 extrapass, så det blev 7 dagar av 7 och totalt 80 timmar... Lite tufft för både kropp och psyke, tur jag har underbara kollegor och älskar mitt jobb! Men på söndag kväll åker jag ned till Norrpan och umgås med älskade vänner och räknar ned till fredagen. På tisdag em är det dags att skriva på kontraktet till lägenheten!!! Börjar kännas bättre!

Jag borde sovit som en stock i natt, men plågades svårt av mardrömmar... =( Jag drömde att jag hade fått barn, men jag avskydde barnet och tappade bort det hela tiden. Det var ett spädbarn, utan kläder och det hade inte fått någon mat på flera dagar, när jag körde bil så hittade jag inte barnet först! Det låg under en jacka i baksätet!!! Fruktansvärd dröm som inte kan betyda annat än att jag inte bör skaffa barn... Suck... Sedan drömde jag att båda hundarna rymde och blev skadade!!! Vaknade med hjärtat i halsgropen och kastade mig över till soffan för att kolla så de mådde bra... Hoppas på en lugnare natt i natt!

Jag älskar dig över allt annat och saknar dig så vansinnigt mycket!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar