fredag 25 juni 2010

Fredagen Den 25:e Juni

Kära Mormiz,

Glad Midsommar! Hoppas du fått tag på en fin blomsterkrans och dansat runt stången, inte stått på huvudet i någon rabatt... Kommer du ihåg när du stod på huvudet i rabatten med papiljotter och rosa mjukisdress? Gud vad roligt!

Pappa kom ned idag på förmiddagen och vi åt färsk potatis och matjessill till "lunch", mycket gott! Men inte samma som din egenodlade som vi haft varje år.

Vi hade inga bra planer för kvällen utan tänkte att det skulle funka att grilla på Himpa. Det var en MYCKET bra idé! Vi fick tag på ett bord nere vid vattnet och hundarna var ju i himmelriket. Vi åt gott, skrattade och spelade kubb. Mindes förra sommaren i din trädgård när vi alla var samlade och spelade i gräset. Varför fick inte en sommar till? Men sanningen att säga så hade jag inte nöjt mig med det heller... Jag vill ha dig hos mgi för all evighet, vill inte fortsätta mitt liv utan dig!

Jag älskar dig och saknar dig så förtvivlat mycket!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar