tisdag 29 juni 2010

Måndagen Den 28:e Juni

Kära Mormiz,

tror jag har slagit i huvudet! =D Imorse gick jag upp samma tid som Fredrik och åkte till Friskis & Svettis för en timmes spinning! Skönt efteråt, men man undrar ju hur det står till...

Åkte hem och tog en sväng med hundarna, sedan var det dax för välförtjänt massage & ansiktisbehandling på House of Beauty! Ljuvligt! Det är egentligen för dyrt, men jag har unnat mig det en gång/månad under våren när allt har varit så jobbigt.
Efter det träffade jag Sandra och underbara Tuva på lunch, vilket drog ut till en heldag för vi åkte hem till dem och kollade på "New Moon" inför vårat biobesök nästa vecka. Köpte även lite kläder till Tuva på stan, babykläder är såååååå gulliga!

Sedan har jag mest slappat, först nu har jag varit ute med hundarna på 1,5 timmes power-walk, du vet när man går tokfort och bestämt... Inga stavar eller sån't.

Sovadax kanske? Ska cykla med Harry imorgon bitti...

Älskar dig och saknar dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar