måndag 28 juni 2010

Söndagen Den 28:e Juni

Kära Mormiz,

idag har varit den lataste dagen i mitt liv! Tog mig ut med hundarna två gånger på dagen, annars har jag pendlat mellan världens skönaste soffa och säng! =D Läst, spelat dataspel, kollat på Vänner och bara latat mig... Skönt!

Vi åt tacos och kollade på senaste Wallander-filmen. Sedan drog jag ut och cyklade 1 timme med Harry och 45 minuter med Yoggi. Man kan bara göra det på morgonen eller kvällen när det är så här varmt... Hatar det, känner inte för någonting när man blir svettig bara av att gå.
Imorgon väntar spinning på Friskis & Svettis 07:00, första gången på jättelänge! Kommer vara helt slut i baken efter det... Då passar det bra med ansiktsbehandling och massage, samt lunch med bästa Sandra & Tuva! =D Ser ut att bli en bra dag...

Älskar dig och saknar dig massor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar