måndag 26 april 2010

Måndagen Den 26:e April

Kära Mormiz,

jag klarade min sluttenta!!! Jag fick visserligen bara 63 av 75 och godkänt var 60, men som jag sagt tidigare så var godkänt mitt enda mål idag... Känns helt otroligt och så skönt! Sprang direkt ut och skulle ringa dig, men när jag tog upp telefonen så slog det mig igen, ingen kvar på det numret. En jättekonstig känsla.

På eftermiddagen hade jag min sista sejour med Kenneth på Avonova och jag är verkligen så glad att jag har fått den här möjligheten, han har hjälpt mig så grymt mycket! Vissa saker trodde jag aldrig att jag skulle få ordning på, men han har gett mig precis rätt verktyg. Synd att vi inte ska träffas mer, men jag får väl rapportera mina framsteg via mail i värsta fall.
Han hade i alla fall bokat en tid åt mig hos sin kollega inne i stan den 11:e maj, hoppas att det passar in i schemat...

Efter det åkte jag, J, L & J ner på stan och åt "firarmiddag" på Subway, mycket gott!!!

Jag är helt slut efter dagens anspänning, så jag hoppas att du förlåter mig ett kort samtal. Jag lovar att ta igen det imorgon.

Saknar din underbara röst och jag älskar dig över allt annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar