tisdag 27 april 2010

Tisdagen Den 27:e April

Kära Mormiz,

idag har vi haft slutövning i Frihamnen. Det gick åt skogen fullständigt! Vi var alldeles för många och det blev jätterörigt, men vi blev godkända och det var ju huvudsaken...

Nu håller jag på och städar ur mit rum här på Campus, inget vemod... Kommer sakna L & J, men dem räknar jag med att träffa i alla fall.

Har också tittat på höstens planer och det blir tufft att få ihop allt! Hade tänkt spara så mycket semester som jag får till nästa år och Australienresan, men det ser svårt ut i dagsläget, med instruktörsutbildningen och en veckas semester i november, samt diverse tävlingar och utställningar med häst & hund. Suck... Det är ju helt mitt eget fel eftersom jag älskar att ha saker att göra hela tiden, problemet är att alla omkring mig inte tycker att det är en toppenidé... =(

Måste sova nu, stor övning på Arlanda imorgon...

Saknar & älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar