torsdag 22 april 2010

Torsdagen Den 22:a April

Kära Mormiz,

sitter och tittar på en helt sjuk slutspelsmatch i hockeyn! För 4:e matchen i rad så går det till förlängning, tyvärr kan jag inte säga att Djurgården sköter sig så bra... De fladdrade bort en 3-0 ledning och sedan tappade de ledningen snabbt igen! =(

Idag har jag tagit ett stort beslut här i livet, på sätt och vis p.g.a. dig. Jag har insett att vi inte vet hur framtiden kommer att se ut och om man verkligen vill ha något så gör man säkrast i att ta det här och nu.
Så när banken ringde idag så var det klart: i augusti påbörjar jag min utbildning till hundinstruktör!!! =D Jag kommer sedan att läsa vidare till hundkonsult/hundpsykolog! Så fantastiskt roligt!!! Men väldigt nervöst, jag vet ju att jag kan hästar, men hundar är jag ju fortfarande rookie på... Det löser sig säkert, tror du inte det?

Pratade med mamma idag, det var ett tag sedan... Det är svårt, det gör fruktansvärt ont. Men kan du inte bara komma tillbaka och så gör vi så allt blir som det var innan din stroke? Det var perfekt, varför ändra på det? Jag tycker inte om förändringar, if it ain't broken-don't fix it!

Imorgon är det sluttenta, hahaha... Men det löser sig. Usch, en jobbig dag på det stora hel, mycket berg-och-dalbana...

Älskar dig ovillkorligt och saknar dig så det bränner i hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar