onsdag 21 april 2010

Onsdagen Den 21:a April

Kära Mormiz,

idag blir det ett kort samtal, för min dator är störd så jag skriver på min I-phone... Inget ont om den, men den är inte toppen att skriva långt på!

Idag har vi haft värdegrund och det var inte min grej!!! Shit vad tråkigt och flummigt! Och helt fel två dagar innan sluttenta... Vilken inte kommer gå så bra för mig. Jag kan verkligen inte fokusera, klarar inte ens av att sitta still, för då kommer alla tankar... Så blev det idag och jag valde därför att lämna skolan och åka ned till pappa. Får vi se om jag får något pluggat imorgon...

Vi kollade på hockeyn, helt sjukt spännande!!! 4:e matchen islutspelet och på bortaplan i Jönköping. Jag var på väg att ge upp när Wesslau puffade in pucken i vårt eget mål! Annars är han helt fantastisk!!! När det var 6 sekunder kvar på förlängningen så drog Kreuger in 3-2 till mitt älskade Djurgården och det står nu 2-2 i matcher!!! Så spännande! Vi spelar i Jönköping imorgon igen, hoppas att grabbarna hinner ladda om...

Nu ger jag mig för idag, har mycket mer att säga, men jag tar det imorgon...

Saknar dig fruktansvärt mycket och älskar dig över allt annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar