torsdag 15 april 2010

Torsdagen Den 15:e April

Kära Mormiz,

hemma efter lång dag med slutövning i spaning. Det var jätteroligt!!! Jag & T var grymmaste paret idag, hon är så rolig och blir så arg på saker och ting. Jag trodde jag hade bränt mig när jag satt bakom en buske, halvvägs ned i ett dike och spanade på våra objekt, för helt plötsligt kom en gubbe och frågade vad jag gjorde där... Han var ju medveten om övningen, men skulle bara kolla våra reaktioner, inte "tjalla" för objekten. Och de hade inte sett mig en enda gång! Yey me! Mycket fotspaning idag och det var roligare än jag trodde, for upp i skogen på ett ställe bakom ett villaområde, känns lustigt. Man skulle behöva ha en hund med sig; man kan alltid komma undan om man har en hund att gå med...
Hela gruppen fick i alla fall beröm för dagens jobb-well done guys!

Nu har jag varit ute och gått i typ en timme och innan det körde jag Wii Fit i 35 minuter, första gången på länge. Det var kul! Pratade med pappa, han hade haft hembesök från sjukhuset, någon tant som skulle prata om fallolyckor i hemmet, att han inte fick klättra på stegar och att han skulle ha broddar på skorna... Fel gubbe att säga det till!!! =D Du kan ju tänka dig vad pappa sa till henne!!! =D Hahahha, han brukar ju inte vara så försiktig med orden...

Imorgon har vi första hjälpen på fm, sedan får jag åka hem till lunch!!! Wiiiie! Ska träna med Harry på lördag och sedan är det ju tävling på söndag, första för året. Det ska bli spännande... Hehe.

Vet du?! På måndag ska jag & pappa till Globen och se världens bästa Djurgården spela SM-final mot HV71!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Färjestad gick det inte så bra för Mormiz, synd va??? Hihihihi, det hade varit så kul att reta dig för det!
Saknar dig bortom all förklaring!

I love you!

"Another day has gone, I'm still all alone. How could this be, you're not here with me. You never said goodbye, someone tell me why, did you have to go, and leave my world so cold. Everyday I sit and ask myself, how did love slip away? Something whispers in my ear and says: That you are not alone, for I am here to stay. Though you're far away, I am here to stay." -Michael Jackson, "You Are Not Alone" (HIStory-Past, Present & Future, 1995)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar