lördag 15 maj 2010

Fredagen Den 14:e Maj

Kära Mormiz,

vilken lång dag!

Började med att jobba lite lätt åt Fredrik nere i Söderköping, Yoggi var med och åkte som en stor golfbil... Öronen fladdrade i vinden och han fick springa och titta efter ankor vid vattnet! En bra start på dagen enligt Yoggi. Harry fick bara åka en liten bit inne på området, han är ju lite speciell... =D

Sedan åkte vi runt och kollade på presenter till morgondagens födelsedagsbarn... Inte lätt. Vi är inbjudna med släkten på eftermiddagen, sedan blir det vuxenmys på kvällen.

Efter traskande i affärer åkte vi hem och jag somnade en timme fast jag inte hade tid... Det var rätt segt att komma igång igen, men Fredrik tog Yoggi på promenad och jag tog med mig Harry ut i löparspåret. Körde bara ett varv idag p.g.a. tidsbrist, men det kändes helt okej. Tror tyvärr aldrig att löpning kommer att bli min grej, men det vore ju kul om det var så! =D

Nu på kvällen var jag och Fredrik på bio: "Robin Hood" med Russel Crowe och Cate Blanchette, så grymt bra film!!! Typ en av de bästa jag har sett faktiskt! Mycket hästar med och en riktig hunk i huvudrollen, kan inte bli bättre!
Vet du, om 2 veckor ska jag rida för första gången på 2 år... Är så nervös! Tänk om jag inte kommer ihåg hur man gör? Hoppas på bra muskelminne och hoppas att jag kan fortsätta rida sedan, saknar det enormt mycket. Inte så konstigt med tanke på att jag ridit varje dag i hela mitt liv sedan jag var 5 år gammal... Det märks att något saknas i mitt liv. Så jag ser fram emot det och är så tacksam att pappa gav mig det i julklapp!!! Världens bästa pappa!!!

Måste sova nu, ska upp och träna med Harry tidigt imorgon...

Älskar dig och saknar dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar