tisdag 25 maj 2010

Tisdagen Den 25:e Maj

Kära Mormiz,

min kropp gör ONT! Dumma, dumma självskyddsträning! Vänsterarmen känns helt bortdomnad och imorgon är det prov... Har i alla fall hittat rätt sätt att skydda vänsterhandens sår, ett rätt bland alla fel. Är så glad att jag har underbara kollegor/klasskamrater! De kan få en att orka med en hel jävla dag med det här, sjukt roliga människor.

Efter skolan tog jag mig ut på en 1,5 timmes power-walk precis som igår. Fick ett bra driv i steget och hade min Wallander-bok i öronen, mycket bra!

Blev så irriterad idag när jag läste nyheterna: prinsessan Madeleine har nu ställt in alla sina uppdrag, t.o.m. Victorias och Daniels lysningsfest eller vad det heter!!! Hon och Jonas bröt för typ 3 veckor sedan, men inte fan kan hon bara strunta i sin systers viktigaste tid i sitt liv för att hon mår lite dåligt!!! Jag blev så arg! Stackars Victoria som inte får hela familjens stöd på sina stora dagar. Inte för at tjag gillar kungafamiljen, men Victoria är helt okej, förutom att jag inte vill betala för hennes bröllop! Hon betalar inte mitt och det finns ingen möjlighet att det måste gå på så många miljoner!!! Hon som sysslar med välgörenhet måste väl inse hur idiotiskt det är att lägga skattebetalarnas pengar på ett futtigt bröllop!!! Gah!!!

Du tycker säkert att det är toppen, det skulle inte förvåna mig!

Ser ett program om en mamma som inte älskar sitt barn, shit vad tragiskt och jag känner igen en hel del. Men vi tar det en dag när jag samlat kraft för de svallvågor som garanterat följer den diskussionen...

Älskar dig och önskar så att du var här hos mig nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar