tisdag 11 maj 2010

Tisdagen Den 11:e Maj

Kära Mormiz,

vissa människor föddes med både hjärtat och huvudet på fel ställe tror jag... Men vi behöver inte prata om dem idag, jag har vidtagit nödvändiga åtgärder för att de inte ska fortsätta censurera våra samtal. Om de tycker att det jag skriver är så hemskt så är receptet på det så himla enkelt: SLUTA LÄS. Det är helt frivilligt och jag skriver inte för att reta upp någon, inte för att såra någon och jag sprider heller inga lögner som personen påstod.
Jag skriver verkligheten samt min reaktion på den, som är ytterst subjektiv naturligtvis. Men sist jag kollade så hade vi yttrandefrihet i Sverige och jag trodde att jag var uppdaterad på lagstiftningen, men tar tacksamt emot korrekta rättelser...

Nog om det... Idioter finns överallt.

Min arbetsdag visade sig dock väga upp och över allt som hände på morgonen!!! Jag kan tyvärr inte berätta vad det gäller, men jag var JÄTTEDUKTIG!!! =D Är så stolt över mig själv och gick med ett fånigt flin på läpparna resten av dagen! Jag älskar mitt jobb! Jag är så glad att du hann vara med om när jag fick det, att du var den första jag ringde... Jag ringer dig fortfarande varje dag, bara för att inse att jag inte kommer att få något svar...

Efter jobbet åkte jag hem och hämtade mina älskade vovvar hos pappa på hans jobb, vet inte vad jag skulle göra utan dem!!! De lyssnar alltid och dömer aldrig.
Åkte hem, åt och åkte sedan till Hundstallet för min första kväll som riktig volontär. Det känns helt rätt och det är fantastiska människor som jobbar där och underbara hundar! En har fångat mitt hjärta för evigt... <3

Måste sova nu, varit igång sedan 05.00 och har en lång dag med hemresa framför mig imorgon!

Saknar dig så förbannat och älskar dig ännu mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar