torsdag 6 maj 2010

Torsdagen Den 6:e Maj

Kära Mormiz,

idag var det första gången jag gjorde RF-kontroll. Det var jätteroligt och inte så svårt! =D Tyvärr hann jag bara blåsa 3 st innan vi fick träff i gruppen och fick avbryta.
Jag känner väldigt starkt för just detta, det finns ingen ursäkt för att sätta sig bakom ratten när man har druckit. Man riskerar alla andras liv, inte bara sitt eget. Så jag hoppas vi kommer hålla på mer med denna typ av insats.

Jag hade tänkt att prata med dig om mamma idag igen, men jag vill inte stressa upp mig själv inför morgondagen och din begravning. Jag låter den klaras av först, sedan måste saker och ting ut i luften innan jag går under av all ilska och sorg. Det känns som att jag ska explodera inombords ibland och jag får inga vettiga svar. Bara av pappa, jag önskar att han hade berättat sanningen för länge sedan... Vilken fantastisk uppoffring. Tänk om de visste. Men du visste och det ska vi prata om imorgon eller på lördag.

Jag valde idag att göra något produktivt av min ilska idag - jag gav mig ut och sprang! =D Eller gick 2 minuter - joggade 1 minut, i 30 minuter. Det kändes bra! Det var bara sista joggen som benen kändes stumma.
Jag gick runt på Djurgården 1 timme imorse och sedan skulle jag ha gått på spinning nu ikväll, men jag mådde så illa att jag stannade hemma istället... =(

Bäst att jag går och varvar ned inför morgondagen, jag ser verkligen inte fram emot det. Det är så mycket mer än att du är borta. Det är för mycket...

1 kommentar: