måndag 24 maj 2010

Söndagen Den 23:e Maj

Kära Mormiz,

förlåt, förlåt, förlåt!!! Jag känner mig usel som inte hört av mig på hela helgen... Vi har varit på Årets Border i Herrfallet och det har inte blivit mycket tid över på kvällarna, mest prat och mat.

Det har varit så himla roligt, men min grymma träningsvärk från självskyddet satt faktiskt i ända till idag! Helt sjukt vad ont man kan ha...
Harry har skött sig så himla bra, han har verkligen vuxit till sig över vintern! Förutom att pälsen såg hemsk ut (dock utan anmärkning) så var han på topp hela meetinget. Fick beröm av uppfödaren att han visade sig så fint, men som sagt pälsen... Så den åkte av, fortare än kvickt, hoppas att den blir bra till Norrköping och Elmia.

Umgåtts med fina vänner och mått bra, välbehövligt!

Jag älskar dig och saknar dig, är så mycket jag vill prata med dig om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar