måndag 17 maj 2010

Måndagen Den 17:e Maj

Kära Mormiz,

förlåt att jag inte hört av mig på flera dagar... Trots långledigt så har dagarna bara flugit förbi och jag är tillbaka i Sthlm efter en lång arbetsdag.

Helgen har spenderats med min underbara hundar och jag & Fredrik har fått äran att vara på 2-års kalas hos världens bästa 2-åring! Om man kunde bli garanterad en sådan unge så skulle jag också kunna skaffa barn... =D Sedan var det vuxenmiddag hos våra fina vänner med mycket god mat och lite flytande föda... Asti Martini är gott må jag säga...

Lägenheten börjar komma i ordning riktigt bra, jag önskar verkligen att du hade fått se min "nya" hemstad. Du hade älskat blomsterrabatterna och vattnet och jag tror du hade tyckt om vår lägenhet också. Eftersom vårat husspöke Leifa inte verkar ha flyttat med oss så är du mer än välkommen att komma och spöka för oss... =D

Sitter och tittar på Animal Police. Det är mitt drömyrke, men det finns ju tyvärr inte i Sverige. Det är så himla viktigt att göra något för att hjälpa dem som inte har någon. Man inser även hur bra ens egna hundar har det, även om de säkert skulle påstå att det fattas en del... =)

Hoppas att allt är bra med dig och att du följer mig på min väg.

Jag älskar dig och saknar dig varje minut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar