tisdag 18 maj 2010

Tisdagen Den 18:e Maj

Kära Mormiz,

jag är sååå trött!!! Gick upp 05:00 som vanligt nuförtiden och åkte till jobbet. Vi hade specialuppdrag idag och det var viktigt att vara på plats 06:30. Vi gjorde upp dagens schema och jag kan tyvärr inte berätta vad vi gjorde, men det var så kul!!! Älskar mitt nya jobb, lite för lite djur men annars är det toppen! =)
Så vi höll på till 19:30 innan vi fick åka hem... Zzzz...

Väl hemma så mötte jag upp pappa för middag ute och vi pratade massor om hans resa. De åker imorgon, pappa & alla 4 bröderna. Jag är så glad för pappas skull, men samtidigt känner jag mig lite utanför... De är ju den enda familj jag har kvar och så frågade de inte ens om jag ville följa med... Jag vet att de inte menade något illa, men jag känner mig bara så ensam just nu. Vågar inte ens tänka på jul och sådant, kommer bryta ihop. Men det är verkligen jättekul för pappa! De ska på någon fisketur på fredag och fiska typ Blue Merlin och andra jättefiskar!
Har haft kurs i digitalkamera för honom här på kvällen, mycket intressant! =) Hans jättehänder är inte direkt gjorda för dagens små kameror...

Efter det kastade jag mig ut för dagens motion: 30 minuter intervall av gång och jogging. Är numera helt slut... =) Men det känns bra! Ska bara duscha så kan jag sova sedan, pappa kommer nog väcka mig i natt när han ska upp, han brukar inte vara så smidig...

Förlåt att jag är så tråkig idag, men jag är väldigt trött. Lovar att vara roligare imorgon. Efter Hundstallet...

Älskar dig och saknar dig så det gör ont!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar