söndag 30 maj 2010

Lördagen Den 29:e Maj

Kära Mormiz,

lååång dag!

Jag var så duktig i morse! Vaknade självmant vid 07:30 och gav mig ut på löparrunda med vovvarna och lät dem sedan leka på Himpa. Underbart skönt! Önskar jag kunde få börja varje dag så...

Sedan hade vi massor att göra under dagen och åkte runt och uträttade ärenden. Till exempel så köpte jag Scalibor-halsband till hundarna som hjälper mot äckliga fästingar! Hittade en på varje hund igår och eftersom det är det äckligaste jag vet så gjorde jag snabbt något åt saken. Köpte även avmaskning och gav dem, vet inte om det är därför Harry är så tunn... Ser ut som en pinne och det är inte snyggt. Det var dessutom 30% rabatt på allt hundfoder på Grizzly, så jag köpte nytt både till Harry & Yoggi. Synd att de har varandras totalt motsatta problem gällande mat: Yoggi blir för tjock och Harry är en pinne! Så de kan ju inte äta samma mat.

Sedan kade vi ut en annons för att hyra ut husbilen sent igår kväll, men jag trodde nog att vi var för sent ute. Eller hur! Jag har aldrig känt mig så jagad! Så just nu är 4 veckor inbokade, känns bra! =D

På kvällen åkte vi ut till våra vänner som hade gemensam födelsedagsfest! Underbart trevligt, förutom att en viss herre drack på tok för mycket och blev odräglig. Vilket han inte kommer komma ihåg imorgon... Blir ofta så... Jag drack några cider, men jag tycker inte det är kul att bli full ens för jag blir bara trött.

Vi var och handlade presenter på Plantagen idag och då tänkte jag på dig. Du som älskade blommor och din trädgård över allt annat. Jag hoppas att jag i framtiden kan plantera en Astrid Lindgren-ros som den jag hade hos dig, där kan vi mötas och minnas alla underbara stunder som vi fått genom åren. Jag lovar att ha en vacker trädgård som du trivs i, bara du lovar att komma och göra mig sällskap. För jag saknar dig så förtvivlat mycket Mormiz, förstår inte hur jag ska orka leva mitt liv ut utan dig. Ingenting är lika roligt som förut

Jag älskar dig över allt annat och saknar dig fruktansvärt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar