onsdag 5 maj 2010

Onsdagen Den 5:e Maj

Kära Mormiz,

idag har vi haft RF-utbildning hela dagen. Jag åker ju in till jobbet tidigare och promenerar runt Gärdet på mornarna, jätteskönt! Idag höll jag mig på de stora vägarna och jag älskar verkligen Gärdet! Skulle vilja ha en lägenhet där... Harry & Yoggi skulle älska att bo på Djurgården och promenera runt hela dagarna. = )

Vi hade ett litet prov idag och jag hade alla rätt, skönt att vara tillbaka!

Efter jobbet åkte jag & L till Åkeshov för en underbar middag på Bromma Thai, så jäkla gott! Alldeles för gott, vi blev tokmätta båda två! = )
Sedan var det hundpromenad på Hundstallet, vi fick bara en hund och den var hyfsat jobbig att gå med för den bara drog hela tiden! Men men, dagens goda gärning är avklarad och det känns bra.

Är helt slutkörd efter dagens insatser och tänker kolla på Efterlyst en halvtimme innan pappa måste se travet...

Saknar dig och älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar