onsdag 12 maj 2010

Onsdag Den 12:e Maj

Kära Mormiz,

vilket väder! Årets första åska har kommit och tagit med sig ett ösregn som heter duga... Men jag älskar ju sådant väder, i alla fall när man får sitta på insidan och bara lyssna på det. =) Vi var ute med hundarna nyss och blev genomvåta på några minuter.

Idag var en seeeg dag på jobbet, en sådan där dag när klockan nästan verkar gå baklänges... Lite att göra, dålig ledning och dagen innan långledigt, upplagt för tristess.
Men även den arbetsdagen tog slut och nu är jag ledig i 4 dagar, det är en typisk sådan helg som jag skulle åka hem till dig, jag hade varit framme typ nu med min usla planering och du hade dukat fram middag och envisats med att vänta på mig. Bara för att påpeka att jag var väldigt sen... Du hade så gärna fått göra det hur mycket som helst, bara du kommer tillbaka. Det här går bara inte, jag vägrar gå med på det!!!

När jag kom hem hit på kvällen så var våra underbara vänner och deras dotter på 4 månader här. Du skulle se, jag har värsta handen med barn! Men jag vet fortfarande inte hur jag känner för att skaffa egna, de är så läskiga när de börjar skrika och ha sig... Jaja, ingen stress, tiden får utvisa hur det blir med den saken. Men lita på att jag kommer berätta varenda rövarhistoria jag kan om dig! =)

Älskar dig så mycket och saknar dig så jag tappar andan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar