tisdag 4 maj 2010

Tisdagen Den 4:e Maj

Kära Mormiz,

vad du hade älskat den här våren! Eftersom den har dröjt så länge så fullkomligt exploderar den nu och snart är det grönt överallt. Det är till och med så att jag önskar att jag hade en trädgård att fixa i, men jag har inte ens en liten balkonglåda...

Imorse gick jag vilse på Gärdet... =D Tänkte att jag skulle traska iväg lite längre än igår och hamnade först på någon djurkyrkogård uppe i skogen, sedan vid något stall borta i igenstans. Sedan kom jag fram till Kaknästornet, men eftersom jag aldrig har varit där så hjälpte det inte jättemycket... Det hela slutade väl, men jag hann bara duscha, inte äta frukost... =( Men det känns väldigt bra att ut och röra på sig innan frukost.

Vi hade ett litet prov idag, jag & L var klara först och då kunde jag äta min frukost. L är förresten min nya tränare! =D I kampen mot kilona har jag utsett henne till min vapendragare och hon har accepterat! =D Jag kan skatta mig lycklig som hittat en sådan vän. Men det är så jobbigt att redovisa min vikt för henne, undrar vad hon tror om mig egentligen? Men nu ska jag verkligen ta tag i det, för vi vet inte hur lång tid vi får och jag vill inte gå i förtid för att jag slösade bort det jag fick. Jag kommer att redovisa träning, steg och vikt för henne varje vecka och sedan kommer jag att starta en blogg om det också. Jag har insett den enorma psykologiska effekten skrivandet har på mig genom mina samtal med dig och tänkte att det kanske fungerar även där...

Var ute och gick nu på kvällen med för att försöka bli av med min huvudvärk som suttit i sedan 14-tiden. Det fungerade inte, men det kanske blir bättre när jag somnar...

Bara 2 dagar kvar till din begravning, L kommer att följa med som stöd.

Jag saknar dig så otroligt mycket och älskar dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar